Delivery Cipru Romanica
-
- Oberbootsmann
- Mesaje: 240
- Membru din: Dum Apr 24, 2011 9:51 am
Delivery Cipru Romanica
Cica sa ma duc sa aduc o salupa din Cipru )
Nu ma duc fara 1500 euroi ) am facut un calcul, e nevoie de 7500 l de motorina ))
Nu ma duc fara 1500 euroi ) am facut un calcul, e nevoie de 7500 l de motorina ))
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cipru Romanica
Pai si ce treaba ai tu cu cat consuma untiera? Asta e treaba dragutului de proprietar, sa plateasca toate cheltuielile!n.adrian scrie:Cica sa ma duc sa aduc o salupa din Cipru )
Nu ma duc fara 1500 euroi ) am facut un calcul, e nevoie de 7500 l de motorina ))
O sa fie frumos 1000 mile de batut valurile!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Delivery Cipru Romanica
Oooohohoho Are dreptate Romeo, sunt aproape 1000 de mile, dar se presupune ca ai viteza ! In 6 zile cred ca esti aici. Zbantuiala placuta si ai grija la fete !
Am auzit eu ca " women means trouble" , si daca esti cu motoryacht-ul o sa le dai jos de pe barca cu pliciul de muste !
P.S>
Zi-ne si noua, ce barca e ?
Am auzit eu ca " women means trouble" , si daca esti cu motoryacht-ul o sa le dai jos de pe barca cu pliciul de muste !
P.S>
Zi-ne si noua, ce barca e ?
-
- Oberbootsmann
- Mesaje: 240
- Membru din: Dum Apr 24, 2011 9:51 am
Re: Delivery Cipru Romanica
Azimut 46
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Delivery Cipru Romanica
Adica te vei lafai ca un print arab, sustinut de puterea fosililorn.adrian scrie:Azimut 46
http://pdf.nauticexpo.it/pdf/azimut/azi ... 14-_2.html
-
- Oberbootsmann
- Mesaje: 240
- Membru din: Dum Apr 24, 2011 9:51 am
Re: Delivery Cipru Romanica
Hmm, nu ma incita deloc subiectul. Sa stau cu bucile stranse ca nu imi ajunge motorina de aici pana acolo ? Neah, not my style. Asa cu barcutza cu vele, merg unde vrea muschii mei, cat vrea muschii mei si oricum scriu cu cifre arabe )
E spectaculoasa barca, nu zic nu, da crezi ca e funny sa mergi asa 1000nm zicand ca esti pe Magheru. Mai mult de atat, daca se monteaza marea un pic,nici nu vreau sa ma gandesc la valuri de 7m, ca le-am trecut cu velierul, da cu salupa aia .....
E spectaculoasa barca, nu zic nu, da crezi ca e funny sa mergi asa 1000nm zicand ca esti pe Magheru. Mai mult de atat, daca se monteaza marea un pic,nici nu vreau sa ma gandesc la valuri de 7m, ca le-am trecut cu velierul, da cu salupa aia .....
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Delivery Cipru Romanica
Stiu Adrian, la fel gandesc si eu, dar e o experienta, pana la urma.
Sa calculezi traseul in functie de sutele de litri mancate pe ora si de eventualitatea montarii marilor. Ca in rest e volan, motor si plati consistente in marine .
Barcile astea sunt pentru fitze, chefuri , iesiri scurte, filmari XXX, intalniri de afaceri, impresii.....
Mai putin navigatie. SI inca mai putin, traversade.
-Sper ca n-am suparat proprietarii de yachturi de lux. Unele lucruri nu se spun pe fata, desi se cunosc
Sa calculezi traseul in functie de sutele de litri mancate pe ora si de eventualitatea montarii marilor. Ca in rest e volan, motor si plati consistente in marine .
Barcile astea sunt pentru fitze, chefuri , iesiri scurte, filmari XXX, intalniri de afaceri, impresii.....
Mai putin navigatie. SI inca mai putin, traversade.
-Sper ca n-am suparat proprietarii de yachturi de lux. Unele lucruri nu se spun pe fata, desi se cunosc
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Delivery Cipru Romanica
Sa-i uram distractie placuta lui Adrian, ca de maine pleaca la drum !
Sfaturi de la pamanteni:
1.Ai grija la sirene, Ulise!
2.Nu te insura in fiecare port, oricat de ochioase or fi naiadele . (N-am zis sa nu le testezi. Am zis sa nu te insori! )
3.Tine ochiul pe rezervoare dar mai ales pe pompele de carburant, ca am auzit ca umbla cu ocaua mica
Sfaturi de la pamanteni:
1.Ai grija la sirene, Ulise!
2.Nu te insura in fiecare port, oricat de ochioase or fi naiadele . (N-am zis sa nu le testezi. Am zis sa nu te insori! )
3.Tine ochiul pe rezervoare dar mai ales pe pompele de carburant, ca am auzit ca umbla cu ocaua mica
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cipru Romanica
4. Stai la coasta nu la larg. In afara de faptul ca vei avea valurile mai mici acolo sant si curentii pe directia ta.
5. Mergi la viteza la care ai cel mai mic consum pe mila SMC nu pe ora. Chiar daca ai in cartea barcii un grafic cu asa ceva cel mai bine e sa faci tu determinarea asta in prima ora de mars si trebuie facuta pentru mersul cu amble motoare si apoi pt fiecare motor in parte.
6. Dupa pct.5 vezi la acelasi RPM viteza in functie de alurile fata de valuri. Chiar daca iti iese o ruta mai lunga consumul total poate fi mai mic.
7. Propietarii sant destul de stransi la punga la deliveries. Totusi insista sa-si puna un forward looking sonar, mai ales daca barca e pe uscat. Ii va costa mult mai mult lipsa lui si o ciocnire la 15nd cu un flotam! Asta daca, normal, nu are deja!
8. Primul port in care poti intra cu steag de Cipru Sud este Megisti (mai cunoscut drept Castelorizzo) prima insula greceasca din Est asta daca nu mai poti stoarce inca 70MN pana in Rhodos unde sigur gasesti de toate si e si Port of Entry. Dar nu pot crede ca asa o barca nu are raza de nici 300! Preventiv poti intreba la Coat Guard (VHF channel 12, Tel. +30 2410 29 070) daca te lasa sa intri la Megisti sa iei papa, de obicei sant de acord dar e bine sa inregistrezi convorbirea cu ei, just in case!
9. Multa lume nu se sfieste sa-si ia butoaie suplimentare cu motorina dar trebuie sa fii atent unde si cum le pui pe barca si sa ai un furtun suficient de lung ca sa nu trebuiasca sa misti butoaiele cand deversezi in rezervor. Pompa n-ai nevoie, faci sifon. Si canistrele sant bune dar iti tr multe si iesi mai ieftin cu butoaiele de 200l. Am vazut pe unii care au plecat din St Martin spre Azore cu 1700 litri de motorina in canistre. La asa distanta scurta si daca e vorba de motorina si nu de benzina merg si butoaiele de polipropilena pt uz gospodaresc. Pentru benzina uita chiar de butoaiele de tabla.
10. Ia o camera de filmat buna cu tine, e pacat sa ratezi asa un spectacol fara sa-l documentezi cum se cuvine!
11. La asa o casa mare presupun ca este un transponder AIS. Spune-ne numele pe care il emite ca sa va putem urmari live.
Bafta maxima si vreme minima!
5. Mergi la viteza la care ai cel mai mic consum pe mila SMC nu pe ora. Chiar daca ai in cartea barcii un grafic cu asa ceva cel mai bine e sa faci tu determinarea asta in prima ora de mars si trebuie facuta pentru mersul cu amble motoare si apoi pt fiecare motor in parte.
6. Dupa pct.5 vezi la acelasi RPM viteza in functie de alurile fata de valuri. Chiar daca iti iese o ruta mai lunga consumul total poate fi mai mic.
7. Propietarii sant destul de stransi la punga la deliveries. Totusi insista sa-si puna un forward looking sonar, mai ales daca barca e pe uscat. Ii va costa mult mai mult lipsa lui si o ciocnire la 15nd cu un flotam! Asta daca, normal, nu are deja!
8. Primul port in care poti intra cu steag de Cipru Sud este Megisti (mai cunoscut drept Castelorizzo) prima insula greceasca din Est asta daca nu mai poti stoarce inca 70MN pana in Rhodos unde sigur gasesti de toate si e si Port of Entry. Dar nu pot crede ca asa o barca nu are raza de nici 300! Preventiv poti intreba la Coat Guard (VHF channel 12, Tel. +30 2410 29 070) daca te lasa sa intri la Megisti sa iei papa, de obicei sant de acord dar e bine sa inregistrezi convorbirea cu ei, just in case!
9. Multa lume nu se sfieste sa-si ia butoaie suplimentare cu motorina dar trebuie sa fii atent unde si cum le pui pe barca si sa ai un furtun suficient de lung ca sa nu trebuiasca sa misti butoaiele cand deversezi in rezervor. Pompa n-ai nevoie, faci sifon. Si canistrele sant bune dar iti tr multe si iesi mai ieftin cu butoaiele de 200l. Am vazut pe unii care au plecat din St Martin spre Azore cu 1700 litri de motorina in canistre. La asa distanta scurta si daca e vorba de motorina si nu de benzina merg si butoaiele de polipropilena pt uz gospodaresc. Pentru benzina uita chiar de butoaiele de tabla.
10. Ia o camera de filmat buna cu tine, e pacat sa ratezi asa un spectacol fara sa-l documentezi cum se cuvine!
11. La asa o casa mare presupun ca este un transponder AIS. Spune-ne numele pe care il emite ca sa va putem urmari live.
Bafta maxima si vreme minima!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Oberbootsmann
- Mesaje: 240
- Membru din: Dum Apr 24, 2011 9:51 am
Re: Delivery Cipru Romanica
Multzam mult de urari Florio si info Skipper.
Camera video....n-am, dar o sa fac poze.
De AIS, ma documentez si va dau de stire. Barca e pe apa deci sa monteze ceva la ea....mai greu. Despre faptulca are autonomie 300nM, nu cred, are rezervor de 1700 l, deci eu stiu ca orice barca o duce rezervorul cam 10 ore la viteza de croaziera, asta cica are 22 Kn, deci 220 nM, in cel mai bun caz. Ceea ce e de mare "maro"
Camera video....n-am, dar o sa fac poze.
De AIS, ma documentez si va dau de stire. Barca e pe apa deci sa monteze ceva la ea....mai greu. Despre faptulca are autonomie 300nM, nu cred, are rezervor de 1700 l, deci eu stiu ca orice barca o duce rezervorul cam 10 ore la viteza de croaziera, asta cica are 22 Kn, deci 220 nM, in cel mai bun caz. Ceea ce e de mare "maro"