Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Astazi lotul olimpic de moscofilero s-a intors acasa cu bucuria datoriei implinite dupa doua saptamani epuizante de bantuit prin Ciclade.
Poza icoana pentru atmosfera care a dominat toata aventura:
Si traseul:
Asteptam cu interes si istoriile celor care au skipperit pe minunata barca Rinia!
Poza icoana pentru atmosfera care a dominat toata aventura:
Si traseul:
Asteptam cu interes si istoriile celor care au skipperit pe minunata barca Rinia!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- sss
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 141
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 6:01 pm
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Asteptam cu nerabdare!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Acesta a devenit imnul expeditiei starnind instantaneu extazul echipajului mai ales in seara de Revelion:
http://www.dailymotion.com/video/x8r79_ ... ayrelon-13
S-au mai incercat si variantele de mai jos dar tot cubanezii au biruit. Crudo destino!
Varianta Florio
Varianta Matiesanu
http://www.dailymotion.com/video/x8r79_ ... ayrelon-13
S-au mai incercat si variantele de mai jos dar tot cubanezii au biruit. Crudo destino!
Varianta Florio
Varianta Matiesanu
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Ce avem noi aici???
Traseul la manevrele in cerc, opturi si Om la apa Traseul la acostarile din Kytnos Traseul la intrarea noaptea in Milos pe izobata Traseul la punerea pe uscat Traseul la ancora noaptea in Folegandros Traseul la eroarea de orientare la intrarea in Paros
Traseul la manevrele in cerc, opturi si Om la apa Traseul la acostarile din Kytnos Traseul la intrarea noaptea in Milos pe izobata Traseul la punerea pe uscat Traseul la ancora noaptea in Folegandros Traseul la eroarea de orientare la intrarea in Paros
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 114
- Membru din: Mie Mai 11, 2011 4:02 pm
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
bine, io primu...
Cu avionu', intr-o ora jumate esti in atena. Cam in 4 ore de cind am plecat de acasa eram pe barca.
(Domnul din imagine e un reprezentant al singurei natii care pare sa munceasaca in grecia: pakistanez.)
Nu-i rau, mai ales ca salamu' de vara si carnaciorii de berbec erau ascunsi bine in bagajul de cala.
Marina Alimos arata ca un garaj din spatele blocului, numai ca e imens si cu barci. Urit rau, apa groaznic de jegoasa, n-am mai vazut asa mizerie. Mare lucru nu-i de povestit din marina, abia am asteptat sa plecam de acolo - am aprovizionat barca, am mancat pranzul la o ghirosarie, fredo, berici, etc. N-am plecat in prima zi, era cam haotic totul, inca mai dadeam cu capul prin barca si ne izbeam unii de altii, cred ca a fost mai bine ca am stat o noapte sa ne acomodam cu barca, doar timp aveam, iar marea era tot acolo.
Barca in schimb, o frumusete: 50 de picioare, 5 metri latime! 1000 de litri de apa in rezervoare, 400 de motorina.
Am plecat a doua zi, pe la pranz, dupa ce-am mai dat niste ture pe la magazine, sa nu cumva sa plecam fara detergent de vase si inca 50 de beri (cred ca am descoperit in sfarsit solutia pentru a nu ramane fara bere pe barca: berea se cumpara in unitati de cite 50. Adica, la prima impresie cit de vaga ca incepe sa se termine berea se cumpara de urgenta inca 50 de beri. Nu cumperi 10 beri, sau 17 - 50 e cifra magica. In felul asta la sfarsitul voiajului mai aveam vreo 5-6 beri in cambuza).
Primul pasaj, scurt, pina la Cap Sunion, sint numit skipper. Uber-skipperu zice sa incercam sa iesim din marina la vele; calculasem noi ca daca ridicam randa vantul ne va intoarce numai bine o data ce am iesit dintre barci, insa grecoteii se crizeaza, incep sa tzipe la noi de pe mal, asa ca cedam, dam randa jos si plecam frumos la motor sa se calmeze my frend de pe cheu.
In largul golfului, dam de vreo 50 de Optimisti in regata. Timonierul nostru, un optimist si el, incearca sa-l bage pe beneteanu printre regatzeni, vedem totusi ca nu e bine, ocolim si mergem mai departe, no problem.
Pranzul la Cap Sunion:
Mancam pe barca si o luam tiptil spre Kea, nu mai stiu cine a skiperit insa parca am ajuns pe seara, numai bine pentru cina la doamna Roman (parca asa o chema pe tanti?). Se mananca sarmale moldovenesti cu tzatziki, calamari, suvlaki, retzina, buna dispozitie, cintec, dans, antren. Crashma e tinuta de niste romani, doar patronul e grec, un mosulica simpatic care ne face cu mana dintr-un colt.
A doua zi, in sfarsit primul fredo adevarat, pe cheu, la doi metri de barca, am ajuns in grecia! Greul abia urmeaza!
(pentru cine nu stie, la greci exista 3 varietati de cafea rece:
1. Fredo Espresso - espresso facut proaspat, dat in mixer cu gheata si zahar.
2. Fredo Caputsino - aceeasi chestie, insa iti pune si lapte condensat batut si ala in mixer sa faca spuma.
3. Frappe - asta e facut din nes frecat cu zahar si apa, lungit cu lapte condensat. Merge bine cu un pic de adjuvant, in functie de inspiratie: irlandez, caraibean, etc
Ma duc sa-mi frec un ness sa-mi mai revin...
Cu avionu', intr-o ora jumate esti in atena. Cam in 4 ore de cind am plecat de acasa eram pe barca.
(Domnul din imagine e un reprezentant al singurei natii care pare sa munceasaca in grecia: pakistanez.)
Nu-i rau, mai ales ca salamu' de vara si carnaciorii de berbec erau ascunsi bine in bagajul de cala.
Marina Alimos arata ca un garaj din spatele blocului, numai ca e imens si cu barci. Urit rau, apa groaznic de jegoasa, n-am mai vazut asa mizerie. Mare lucru nu-i de povestit din marina, abia am asteptat sa plecam de acolo - am aprovizionat barca, am mancat pranzul la o ghirosarie, fredo, berici, etc. N-am plecat in prima zi, era cam haotic totul, inca mai dadeam cu capul prin barca si ne izbeam unii de altii, cred ca a fost mai bine ca am stat o noapte sa ne acomodam cu barca, doar timp aveam, iar marea era tot acolo.
Barca in schimb, o frumusete: 50 de picioare, 5 metri latime! 1000 de litri de apa in rezervoare, 400 de motorina.
Am plecat a doua zi, pe la pranz, dupa ce-am mai dat niste ture pe la magazine, sa nu cumva sa plecam fara detergent de vase si inca 50 de beri (cred ca am descoperit in sfarsit solutia pentru a nu ramane fara bere pe barca: berea se cumpara in unitati de cite 50. Adica, la prima impresie cit de vaga ca incepe sa se termine berea se cumpara de urgenta inca 50 de beri. Nu cumperi 10 beri, sau 17 - 50 e cifra magica. In felul asta la sfarsitul voiajului mai aveam vreo 5-6 beri in cambuza).
Primul pasaj, scurt, pina la Cap Sunion, sint numit skipper. Uber-skipperu zice sa incercam sa iesim din marina la vele; calculasem noi ca daca ridicam randa vantul ne va intoarce numai bine o data ce am iesit dintre barci, insa grecoteii se crizeaza, incep sa tzipe la noi de pe mal, asa ca cedam, dam randa jos si plecam frumos la motor sa se calmeze my frend de pe cheu.
In largul golfului, dam de vreo 50 de Optimisti in regata. Timonierul nostru, un optimist si el, incearca sa-l bage pe beneteanu printre regatzeni, vedem totusi ca nu e bine, ocolim si mergem mai departe, no problem.
Pranzul la Cap Sunion:
Mancam pe barca si o luam tiptil spre Kea, nu mai stiu cine a skiperit insa parca am ajuns pe seara, numai bine pentru cina la doamna Roman (parca asa o chema pe tanti?). Se mananca sarmale moldovenesti cu tzatziki, calamari, suvlaki, retzina, buna dispozitie, cintec, dans, antren. Crashma e tinuta de niste romani, doar patronul e grec, un mosulica simpatic care ne face cu mana dintr-un colt.
A doua zi, in sfarsit primul fredo adevarat, pe cheu, la doi metri de barca, am ajuns in grecia! Greul abia urmeaza!
(pentru cine nu stie, la greci exista 3 varietati de cafea rece:
1. Fredo Espresso - espresso facut proaspat, dat in mixer cu gheata si zahar.
2. Fredo Caputsino - aceeasi chestie, insa iti pune si lapte condensat batut si ala in mixer sa faca spuma.
3. Frappe - asta e facut din nes frecat cu zahar si apa, lungit cu lapte condensat. Merge bine cu un pic de adjuvant, in functie de inspiratie: irlandez, caraibean, etc
Ma duc sa-mi frec un ness sa-mi mai revin...
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 114
- Membru din: Mie Mai 11, 2011 4:02 pm
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Fara sa stim, am produs o noua forma de arta: pictura cu gipiesuskipper scrie:Ce avem noi aici???
Traseul la manevrele in cerc, opturi si Om la apa Traseul la acostarile din Kytnos
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
Da' despre sarmalele lui Florio nimic, nimic? Prevesteau urgia gastronomica ce va sa vie.dan_matiesanu scrie:bine, io primu....
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 114
- Membru din: Mie Mai 11, 2011 4:02 pm
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
sarmale? da' despre chitara lui florio?
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Skippertraining Grecia 20 apr - 04 mai 2012
dan_matiesanu scrie:sarmale? da' despre chitara lui florio?
Care chitara, aia de la 5 dimineata cu "Ba Florine, da-o in ma-sa, lasa oamenii sa doarma"? Nu stiu nimic dar poate se invredniceste a ne spune cronicarul in episoadele urmatoare!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!