-Plecare din Alimos, cu scop de training, fara itinerariu facut dinainte (cum ne-a dus vantul).
-Barca a fost o Bavarie 40 din 1999, inchiriata de la Royal Eagle Yachting & Brokerage. Barca mi-a depasit asteptarile (aveam prejudecati fata de Bavaria). Per global o barca corecta, usor de manevrat, cu sistemele functionale si bine intretinute (cu mici exceptii), DAR cam lenta.
-Vremea a fost vantoasa, pe 25-mar prea vantoasa dar destul de calda, vantul predominant in intervalul 24-27 mar. fiind de sud, - Scirocco (avea si praf rosu in el, pe care il simteai in ochi).
-In mod evident, peste tot era gol (cu exceptia Eginei, unde mai erau vreo 5 barci legate la cheu). De exemplu in Paros puteai sa intri cu barca in marina aia
mica din spatele digului, unde aveai loc sa o pui de-a latul (aici e de povestit).
Am facut cca 280NM, ruta reconstituite fiind in fisierul atasat.
Ziua 1,
Alimos, agitatie, macarale, Kavas isi transporta barcile din tarc in apa (la propriu, el conducea camionul). Formalitatile au fost rapide, dar tot nu am reusit sa plecam pana pe la 16. Am motorit pana in Egina, unde am ajuns noaptea. Am descoperit ca sounderul nu era calibrat de la linia de plutire cu zisese grecul ci de undeva de aiurea (pentru asta a fost necesara o masuratoare fizica cu ancora de rezerva). Apoi am tras la cheu cu spatele, langa una de 45, la noi fiind afisata o adancime usor negativa. Carciumile din Egina erau deschise si animate, pentru grecii fiind un WE lung datorita sarbatorii nationale de luni 25 martie.
Ziua 2,
Am plecat cu motor spre Kytnos. La un moment dat am scos si vele, dar spre sfarsit am incheiat tot la motor. Am ajuns, pe intuneric (ca aproape in fiecare zi din saptamana, DAR a fost senin si luna). Parcarea a fost pe vant de 15N, cu pupa la cheu si ancora. Seara am mers la carciuma din deal la Toni (Rock Castle), care desi nu avea sperante de clienti tinea deschis.
Noaptea s-a intetit vantul, dupa cum era prognozat. Pentru inceput ne-a scos ancora si ne-a impins in cheu cu pupa (fara pagube, ne-a salvat mingea legata pe mijloc). La 2:30 AM, faceam niste manevre pe vant de 20-25 in urma carora ne-am pus cu babordul la cheu si ne-am legat bine.
Ziua 3,
Dimineata ne sculam viteji si vrem sa iesim. Ne uitam la mare de pe digul exterior, la windmeter, si ne trece - nu seamanlike sa pleci pe 7-8Bf. In plus nici ferry-ul nu circula din cauza de vant, deci STAM. Seara mergem dinou la Toni, unde o facem un pic mai lata

Iata si cum arata vremea: