Delivery Anglia-Grecia

Aici povestim pe unde am fost cu barcile noastre sau pe unde ne facem planuri de duca!

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde parshulea » Sâm Iun 22, 2013 9:07 pm

ar mai fi o intrebare: de ce ati venit tractati? probleme si cu motorul?
Avatar utilizator
parshulea
Hauptgefreiter
Hauptgefreiter
 
Mesaje: 61
Membru din: Mie Apr 20, 2011 11:35 pm

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde Florio » Sâm Iun 22, 2013 9:39 pm

skipper scrie:Azi la 12dupa 24 de ore de F4-6 ambele catarge au plesnit ca niste scobitori.
Am dat Panpan si am intrat la remorca intrun port mai sus de Brest.
Fara raniti, numai barca sia pierdut greementul. Era asigurata.
Echipajul se repatriaza.


Incredibil...cum naiba ?!?
Pacat ca s-a terminat subit, era o calatorie frumoasa de facut .
Dar, cum ai spus, important e ca sunteti ok, barcile se asigura, se refac, se inlocuiesc.
Te asteptam aici, sa ne mai povestesti.
Florio
Kapitän zur See
Kapitän zur See
 
Mesaje: 1154
Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde skipper » Dum Iun 23, 2013 10:40 am

parshulea scrie:ar mai fi o intrebare: de ce ati venit tractati? probleme si cu motorul?



Toata matzaraia care tinea sau era pe catarge (cabluri si parame) s-a infasurat pe axul elicei si pe safran! Toptan!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
 
Mesaje: 2522
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde sss » Dum Iun 23, 2013 6:31 pm

Shit happens! Tu sa fii sanatos...
Avatar utilizator
sss
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
 
Mesaje: 140
Membru din: Mie Apr 20, 2011 6:01 pm

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde shark » Mar Iun 25, 2013 9:19 am

erau bune milelea alea de facut ...pacat ....
Avatar utilizator
shark
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
 
Mesaje: 122
Membru din: Mie Apr 20, 2011 5:17 pm

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde skipper » Mie Iun 26, 2013 10:47 am

Si cred ca aici se vede clar si cauza dezastrului!


talpa catarg DOTD.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
 
Mesaje: 2522
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde dan_matiesanu » Mie Iun 26, 2013 12:46 pm

ce-i asta, baza catargului? lemn putrezit de la apa de ploaie acumulata acolo fara posibilitate de scurgere?
dan_matiesanu
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
 
Mesaje: 114
Membru din: Mie Mai 11, 2011 4:02 pm

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde skipper » Joi Iun 27, 2013 8:57 pm

dan_matiesanu scrie:ce-i asta, baza catargului? lemn putrezit de la apa de ploaie acumulata acolo fara posibilitate de scurgere?


Da e baza catargului [mast step]
Lemnul era putred rau, cel din dreapta imaginii il puteai faramita intre degete.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
 
Mesaje: 2522
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde skipper » Joi Iun 27, 2013 11:27 pm

Cateva invataminte trase dupa naufragiul asta:
- e bine sa ai lucrul tau, mai ales un VHF de mana. Antenele de VHF si AIS fiind pe catarge au ramas in apa si am vorbit cu Garda de coasta franceza intai pe Icomul din dotare. Printr-un miracol pe care nu mi-l explic decat partila, statia mare functiona inca, avea emisie si receptie desi cu antena in apa. O fi rezonat cablul.
- e bine sa ai haine colorate si vele colorate. una din primele intrebari puse de francezi a fost ce culoare are barca si ce culoare au velele. Ne-au vazut relativ tarziu desi vremea era ok si vizibilitatea f buna.
- e bine sa stii alfabetul fonetic, francezii au cerut sa spelling numele barcii (Dreamers of the day) si cineva de la noi din echipaj nu prea stia asta
- e bine sa stii bine de tot procedurile din Frazeologia IMO pt Panpan si Mayday si Securite
- ajuta mult sa ai o vesta de salvare in care ai incredere si in care ai ce-ti trebuie ca sa-ti scapi pielea. de exemplu la sub o mila de tarm nu era acoperire GSM si un PLB in buzunarul vestei plus un VHF la gat te fac mai confortabil.
- la aviatia civila pilotii au liste cu cazurile speciale; de exemplu Foc la motorul stang nenea copilotul deschide manualul Cazuri speciale la pagina cu pricina si ii citeste comandantului ce trebuie facut in acest caz. Asta nu pt ca pilotii sant prosti si pt ca in asemenea momente pline de incarcatura emotionala poti uita pasi importanti. Sau pur si simplu te poti pierde. Sau poti striga la cel care iti spune sa nu pornim motorul ca sant parame la elice ca sa nu-ti contramandeze el ordinele. De aceea o lista tiparita cu ordinea operatiunilor in cele mai frecvente cazuri speciale aflata la bord in sertarul de sub masa de navigatie ar fi un lucru f util. Si foile de hartie sa fie plastifiate.
- o asigurare casco la o companie serioasa si cu experienta e de nepretuit.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
Rating: 60%
 
Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
 
Mesaje: 2522
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Delivery Anglia-Grecia

Mesaj necititde skipper » Vin Iun 28, 2013 12:25 pm

Si cateva poze

2013-06-22 12.16.26.jpg


2013-06-22 12.16.38.jpg


2013-06-22 12.16.58.jpg


2013-06-22 13.20.03.jpg


2013-06-22 13.20.36.jpg


2013-06-22 13.20.28.jpg


2013-06-22 13.38.49.jpg


2013-06-22 13.45.12.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
Rating: 30%
 
Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
 
Mesaje: 2522
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Jurnale de bord

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron