Delivery Anglia-Grecia
- parshulea
- Hauptgefreiter
- Mesaje: 61
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 11:35 pm
Re: Delivery Anglia-Grecia
ar mai fi o intrebare: de ce ati venit tractati? probleme si cu motorul?
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Delivery Anglia-Grecia
Incredibil...cum naiba ?!?skipper scrie:Azi la 12dupa 24 de ore de F4-6 ambele catarge au plesnit ca niste scobitori.
Am dat Panpan si am intrat la remorca intrun port mai sus de Brest.
Fara raniti, numai barca sia pierdut greementul. Era asigurata.
Echipajul se repatriaza.
Pacat ca s-a terminat subit, era o calatorie frumoasa de facut .
Dar, cum ai spus, important e ca sunteti ok, barcile se asigura, se refac, se inlocuiesc.
Te asteptam aici, sa ne mai povestesti.
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Anglia-Grecia
parshulea scrie:ar mai fi o intrebare: de ce ati venit tractati? probleme si cu motorul?
Toata matzaraia care tinea sau era pe catarge (cabluri si parame) s-a infasurat pe axul elicei si pe safran! Toptan!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- sss
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 141
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 6:01 pm
Re: Delivery Anglia-Grecia
Shit happens! Tu sa fii sanatos...
- shark
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 122
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 5:17 pm
Re: Delivery Anglia-Grecia
erau bune milelea alea de facut ...pacat ....
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Anglia-Grecia
Si cred ca aici se vede clar si cauza dezastrului!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 114
- Membru din: Mie Mai 11, 2011 4:02 pm
Re: Delivery Anglia-Grecia
ce-i asta, baza catargului? lemn putrezit de la apa de ploaie acumulata acolo fara posibilitate de scurgere?
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Anglia-Grecia
Da e baza catargului [mast step]dan_matiesanu scrie:ce-i asta, baza catargului? lemn putrezit de la apa de ploaie acumulata acolo fara posibilitate de scurgere?
Lemnul era putred rau, cel din dreapta imaginii il puteai faramita intre degete.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Anglia-Grecia
Cateva invataminte trase dupa naufragiul asta:
- e bine sa ai lucrul tau, mai ales un VHF de mana. Antenele de VHF si AIS fiind pe catarge au ramas in apa si am vorbit cu Garda de coasta franceza intai pe Icomul din dotare. Printr-un miracol pe care nu mi-l explic decat partila, statia mare functiona inca, avea emisie si receptie desi cu antena in apa. O fi rezonat cablul.
- e bine sa ai haine colorate si vele colorate. una din primele intrebari puse de francezi a fost ce culoare are barca si ce culoare au velele. Ne-au vazut relativ tarziu desi vremea era ok si vizibilitatea f buna.
- e bine sa stii alfabetul fonetic, francezii au cerut sa spelling numele barcii (Dreamers of the day) si cineva de la noi din echipaj nu prea stia asta
- e bine sa stii bine de tot procedurile din Frazeologia IMO pt Panpan si Mayday si Securite
- ajuta mult sa ai o vesta de salvare in care ai incredere si in care ai ce-ti trebuie ca sa-ti scapi pielea. de exemplu la sub o mila de tarm nu era acoperire GSM si un PLB in buzunarul vestei plus un VHF la gat te fac mai confortabil.
- la aviatia civila pilotii au liste cu cazurile speciale; de exemplu Foc la motorul stang nenea copilotul deschide manualul Cazuri speciale la pagina cu pricina si ii citeste comandantului ce trebuie facut in acest caz. Asta nu pt ca pilotii sant prosti si pt ca in asemenea momente pline de incarcatura emotionala poti uita pasi importanti. Sau pur si simplu te poti pierde. Sau poti striga la cel care iti spune sa nu pornim motorul ca sant parame la elice ca sa nu-ti contramandeze el ordinele. De aceea o lista tiparita cu ordinea operatiunilor in cele mai frecvente cazuri speciale aflata la bord in sertarul de sub masa de navigatie ar fi un lucru f util. Si foile de hartie sa fie plastifiate.
- o asigurare casco la o companie serioasa si cu experienta e de nepretuit.
- e bine sa ai lucrul tau, mai ales un VHF de mana. Antenele de VHF si AIS fiind pe catarge au ramas in apa si am vorbit cu Garda de coasta franceza intai pe Icomul din dotare. Printr-un miracol pe care nu mi-l explic decat partila, statia mare functiona inca, avea emisie si receptie desi cu antena in apa. O fi rezonat cablul.
- e bine sa ai haine colorate si vele colorate. una din primele intrebari puse de francezi a fost ce culoare are barca si ce culoare au velele. Ne-au vazut relativ tarziu desi vremea era ok si vizibilitatea f buna.
- e bine sa stii alfabetul fonetic, francezii au cerut sa spelling numele barcii (Dreamers of the day) si cineva de la noi din echipaj nu prea stia asta
- e bine sa stii bine de tot procedurile din Frazeologia IMO pt Panpan si Mayday si Securite
- ajuta mult sa ai o vesta de salvare in care ai incredere si in care ai ce-ti trebuie ca sa-ti scapi pielea. de exemplu la sub o mila de tarm nu era acoperire GSM si un PLB in buzunarul vestei plus un VHF la gat te fac mai confortabil.
- la aviatia civila pilotii au liste cu cazurile speciale; de exemplu Foc la motorul stang nenea copilotul deschide manualul Cazuri speciale la pagina cu pricina si ii citeste comandantului ce trebuie facut in acest caz. Asta nu pt ca pilotii sant prosti si pt ca in asemenea momente pline de incarcatura emotionala poti uita pasi importanti. Sau pur si simplu te poti pierde. Sau poti striga la cel care iti spune sa nu pornim motorul ca sant parame la elice ca sa nu-ti contramandeze el ordinele. De aceea o lista tiparita cu ordinea operatiunilor in cele mai frecvente cazuri speciale aflata la bord in sertarul de sub masa de navigatie ar fi un lucru f util. Si foile de hartie sa fie plastifiate.
- o asigurare casco la o companie serioasa si cu experienta e de nepretuit.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Anglia-Grecia
Si cateva poze
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!