Delivery Cannes - Caraibe
-
- Hauptbootsmann
- Mesaje: 332
- Membru din: Joi Apr 21, 2011 8:54 pm
Re: Delivery Cannes - Caraibe
avea dreptate: la lovit karma!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cannes - Caraibe
despre cum merge barcalia: pe scurt: cum vrea ea!
Nu are nici o treaba cu vantu valu, la greutatea ei de 32-50 de tone si la cocile alea ce 60 de picioare taie valul de 3 m ca branza telemea. Are motoare de 110 cai fiecare, instalate proaspat asa ca ca daca ii dai 2500 rpm face spre 8 noduri pe indiferent de vreme, pana acum am incercat numai 4-5. Presupun totusi ca la val de fata merge si ea mai pototlit. Spunea Dave, first mate-ul ca el odata cu o jucarie similara s-a chinuit o ora pt o mila.
La vele e la fel de stabila dar e f complicat de facut vreo volta ca are atatea manevre mobila de iti sta mintea in loc. Ghiul are 750 de kg si tot timpul sta priponit in scota si preventer, indiferent de alura. reglajul la randa e minimal ca la asemenea dimensiuni nu prea e de joaca. Are trei vinciuri electrice si doua la manutza si totul se face la alea electrice, inclusiv roluitul la genaker. Nu e o barca gandita pt sailing in primul rand ci pt confort si asta se vede in toate cele. Cand te uiti la ea iti dai seama ca are catargul mult prea in fata ceea ce ii da handicapul de a nu putea merge numai cu randa indiferent de forta vantului. Plus ca trebuie luate tertarole relativ devreme, pe la 22 de noduri.
Manualul zice ca o poti manevra in doi oameni dar noua ne-au trebuit 4 prima data cand am ridicat randa. E complicat si nu admite erori. Astept cu interes sa vad cum merge in alizee la vant constant si sustinut, ca pana acum doar prea putin am vazut-o in actiune ca velier.
Dar de frumoasa e frumoasa rau! Desi mult prea complicata pt gustul meu are un confort pe care majoritatea dintre noi nu-l avem nici acasa.Cini isi poate ermite un charter cu asemenea barca sa nu ezite nici o secunda.
Nu are nici o treaba cu vantu valu, la greutatea ei de 32-50 de tone si la cocile alea ce 60 de picioare taie valul de 3 m ca branza telemea. Are motoare de 110 cai fiecare, instalate proaspat asa ca ca daca ii dai 2500 rpm face spre 8 noduri pe indiferent de vreme, pana acum am incercat numai 4-5. Presupun totusi ca la val de fata merge si ea mai pototlit. Spunea Dave, first mate-ul ca el odata cu o jucarie similara s-a chinuit o ora pt o mila.
La vele e la fel de stabila dar e f complicat de facut vreo volta ca are atatea manevre mobila de iti sta mintea in loc. Ghiul are 750 de kg si tot timpul sta priponit in scota si preventer, indiferent de alura. reglajul la randa e minimal ca la asemenea dimensiuni nu prea e de joaca. Are trei vinciuri electrice si doua la manutza si totul se face la alea electrice, inclusiv roluitul la genaker. Nu e o barca gandita pt sailing in primul rand ci pt confort si asta se vede in toate cele. Cand te uiti la ea iti dai seama ca are catargul mult prea in fata ceea ce ii da handicapul de a nu putea merge numai cu randa indiferent de forta vantului. Plus ca trebuie luate tertarole relativ devreme, pe la 22 de noduri.
Manualul zice ca o poti manevra in doi oameni dar noua ne-au trebuit 4 prima data cand am ridicat randa. E complicat si nu admite erori. Astept cu interes sa vad cum merge in alizee la vant constant si sustinut, ca pana acum doar prea putin am vazut-o in actiune ca velier.
Dar de frumoasa e frumoasa rau! Desi mult prea complicata pt gustul meu are un confort pe care majoritatea dintre noi nu-l avem nici acasa.Cini isi poate ermite un charter cu asemenea barca sa nu ezite nici o secunda.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Delivery Cannes - Caraibe
skipper scrie:despre cum merge barcalia: pe scurt: cum vrea ea!
Nu are nici o treaba cu vantu valu, la greutatea ei de 32-50 de tone si la cocile alea ce 60 de picioare taie valul de 3 m ca branza telemea. Are motoare de 110 cai fiecare, instalate proaspat asa ca ca daca ii dai 2500 rpm face spre 8 noduri pe indiferent de vreme, pana acum am incercat numai 4-5. Presupun totusi ca la val de fata merge si ea mai pototlit. Spunea Dave, first mate-ul ca el odata cu o jucarie similara s-a chinuit o ora pt o mila.
La vele e la fel de stabila dar e f complicat de facut vreo volta ca are atatea manevre mobila de iti sta mintea in loc. Ghiul are 750 de kg si tot timpul sta priponit in scota si preventer, indiferent de alura. reglajul la randa e minimal ca la asemenea dimensiuni nu prea e de joaca. Are trei vinciuri electrice si doua la manutza si totul se face la alea electrice, inclusiv roluitul la genaker. Nu e o barca gandita pt sailing in primul rand ci pt confort si asta se vede in toate cele. Cand te uiti la ea iti dai seama ca are catargul mult prea in fata ceea ce ii da handicapul de a nu putea merge numai cu randa indiferent de forta vantului. Plus ca trebuie luate tertarole relativ devreme, pe la 22 de noduri.
Manualul zice ca o poti manevra in doi oameni dar noua ne-au trebuit 4 prima data cand am ridicat randa. E complicat si nu admite erori. Astept cu interes sa vad cum merge in alizee la vant constant si sustinut, ca pana acum doar prea putin am vazut-o in actiune ca velier.
Dar de frumoasa e frumoasa rau! Desi mult prea complicata pt gustul meu are un confort pe care majoritatea dintre noi nu-l avem nici acasa.Cini isi poate ermite un charter cu asemenea barca sa nu ezite nici o secunda.
Amirale, jos palaria !
Sa va fie bine si sa ne mai tii la curent.
In alta ordine de idei, e de asteptat la o barca mare sa fie nevoie de echipaj. Am vazut ridicarea unei rande la un catamaran similar, facuta de doi oameni, la mana. Era chinul dracului, intre ce trageau aia si punctul in care stopa blocatorul, pareau ca fac "doi pasi inainte si unul inapoi".
Daca ghiul are 750 kg, ma intreb cate sute de kg are randa, si daca nu bate si ea in tona .
-
- Hauptbootsmann
- Mesaje: 332
- Membru din: Joi Apr 21, 2011 8:54 pm
Re: Delivery Cannes - Caraibe
apai bre,voi vreti numai parti bune,nu se poate,si cu .......asa si cu sufletu'n rai.mai trage omul de o parima,mai invirte o manivela,sa-si aduca aminte totusi ca traieste,chiar asa pe degeaba........musai sa simti cum e cu navigatia.oricum nu putem sa spunem ca romeo ca "navigatia e grele",ce-l putin nu in cazul lui.
asteptam..............
asteptam..............
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cannes - Caraibe
Aici nu exista nici un fel de navigatie. Passage planul e doar o linie dreapta in care se mai baga ocoliri de TSS sau alte obstacole. In rest mergem ca tramvaiul pe sine cu Otto la timona mereu. Eu care mai iau carma sa nu-mi uit mana dar pe astialalti parca ii frige, asa se feresc.home made scrie:apai bre,voi vreti numai parti bune,nu se poate,si cu .......asa si cu sufletu'n rai.mai trage omul de o parima,mai invirte o manivela,sa-si aduca aminte totusi ca traieste,chiar asa pe degeaba........musai sa simti cum e cu navigatia.oricum nu putem sa spunem ca romeo ca "navigatia e grele",ce-l putin nu in cazul lui.
asteptam..............
Daca vantul bate dintr-o directie care ne ajuta e ok, scoatem o vela doua, daca nu, motorim de ne sar capacele. Asta e o Livrare nu o plesireala sa facem noi volte si alte agerimi; aici bagam ca calul lui Berila ca n-a platit omu ala 750.000 de euro ca sa-i frecam noi barca si sa stam in hamace la soare!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cannes - Caraibe
Am pus pe Facebook 100 de poze intru delectarea ascultatorilor.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7efed36de6" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7efed36de6" onclick="window.open(this.href);return false;
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Hauptbootsmann
- Mesaje: 332
- Membru din: Joi Apr 21, 2011 8:54 pm
Re: Delivery Cannes - Caraibe
sper ca dupa ce am vazut pozele,nu te astepti sa mai comentam ceva.am ramas muti.liniste totala.....
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cannes - Caraibe
Intariti-va fratilor ca nevointa-i mare si raul ne incearca fara mila!home made scrie:sper ca dupa ce am vazut pozele,nu te astepti sa mai comentam ceva.am ramas muti.liniste totala.....
Si inca n-am intrat pe ocean! Si inca n-am penetrat cele insule scarbavnice!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- Pilgrim
- Obergefreiter
- Mesaje: 40
- Membru din: Sâm Apr 23, 2011 2:38 pm
- Localitate: Arad
- Contact:
Re: Delivery Cannes - Caraibe
Domnul cu tine fiule..ca mare bucurie mi-ai facut cu pozele alea , dai inainte...nu te opri...ferestete de ispite si trage din greu la poze ca prea ies frumoase...skipper scrie: Intariti-va fratilor ca nevointa-i mare si raul ne incearca fara mila!
Si inca n-am intrat pe ocean! Si inca n-am penetrat cele insule scarbavnice!
Go sailing... keep it simple!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Delivery Cannes - Caraibe
Cata invidie! Care, mai, care m-ati blestemat atata de-am ajuns in fundul curtii? Azi am avut de corvoada de curatat camera motor babord, inclusiv santina plina de ulei, slum si resturi de curea de transmisie.
O ora jumate am facut pe contorsionistul si am injurat din toti rarunchii.
Dupa ce-am iesit de-acolo m-au proclamat astia: Bilge Cleaner Extraordinaire! De cand imi doream asemenea calificare!
O ora jumate am facut pe contorsionistul si am injurat din toti rarunchii.
Dupa ce-am iesit de-acolo m-au proclamat astia: Bilge Cleaner Extraordinaire! De cand imi doream asemenea calificare!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!