Trimaranul

Daca are o vela cat o batista sau daca e Soimul Maltez, aici e marina!
draken
Gefreiter
Gefreiter
Mesaje: 21
Membru din: Dum Feb 05, 2012 12:38 pm

Re: Trimaranul

Mesaj necitit de draken »

Eu unul as aprecia daca i-ai face o prezentare actualizata chiar si aici, in topicul asta.
Nu-s un cumparator convins, dar nici in stare sa jur pe cravata mea de pionier pentru asta.
:twisted:

draken
Gefreiter
Gefreiter
Mesaje: 21
Membru din: Dum Feb 05, 2012 12:38 pm

Re: Trimaranul

Mesaj necitit de draken »

L-am gasit prin vecinatati.
WOW
Quite a challenge

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2579
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Trimaranul

Mesaj necitit de skipper »

Uite-l aici. Am updatat anuntul.

Velier Trimaran Oceanbird Francine. Construit 1972 in UK, primul trimaran cu flotoare mobile.
Lungime 30 picioare (9,14m) latime 6,8 m, pescaj 09-1,50 m chila briceag din fonta. 5 locuri de dormit: 2 in cabina prova si 3 in salon.
Cand o readuceti la starea de folosire e o barca exceptionala: cu asa ceva s-a trecut Atlanticul dar e buna si pt Delta si Dunare. Eu am stat in Delta peste o luna cu ea!
L-am adus in tara in 2008 cu gandul sa-l modernizez, l-am lasat la Tulcea si n-am mai apucat iar acum nu mai am nici timp nici interes pt asa ceva.
E de munca vreo luna-doua, lucrari principale: curatat si slefuit interior si exterior, reparat fibra unde e nevoie, vopsit cu emaur ( eu asa am vopsit-o in 2004 si m-a tinut pana in 2008 si e si ieftin si usor de reparat), refacut tapiteria ( am cumparat burete si piele artificala pt saltele), curatat motor si schimbat ulei, filtre, reparat circuitul electric.
Desi acum nu arata bine, barca are o bijuterie inauntru: un motor Lombardini de 18 CP la 83 kg, cu bloc de aluminiu, motor folosit pe trimaranele de curse. Motorul are sub 150 ore, l-am cumparat de nou cu 4800 eur dintr-un salon din Franta.
Catargul are un sistem de dat jos rapid fara macara pt trecut pe sub poduri, tunele sau copaci!
Acum mai trebuie lucrat pana la a-l pune pe apa: slefuit, reparat, vopsit coca. Actele sunt expirate de cativa ani, trebuie facuta inspectia tehnica dupa reparatii si dupa aia inregistrarea.
La nevoie se poate transporta pe sosea: Flotoarele se pot da jos de tot. Se demonteaza si balamalele cele mari. Ramane numai coca centrala.
Am toate planurile originale de constructie, cu toate detaliile inclusiv grinzile laterale si flotoarele, de mare ajutor cand va apucati de lucru.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Scrie răspuns