Recenzie Beneteau Oceanis 361 clipper

Daca are o vela cat o batista sau daca e Soimul Maltez, aici e marina!
home made
Hauptbootsmann
Hauptbootsmann
Mesaje: 332
Membru din: Joi Apr 21, 2011 8:54 pm

Re: Recenzie Beneteau Oceanis 361 clipper

Mesaj necitit de home made »

Florio scrie:
home made scrie:cauzele pot fi multe:pozitia straiului prova unde banuiesc ca era rollfock-ul(prea spre pupa)pozitia catargului gresita(prea spre pupa)alinierea catarg-derivor gresita,......
Toate astea sunt excluse Nicule. Barca e facuta de Benneteau :) .
E doar o situatie aparte cauzata de alura vantului si echilibrarea velaturii .
de acord cu tine.numai ca la prietenii romani din skiatos(aia la citeva barci in tribord,pe care-i stii) facusera astia,grecii meseriasi,modificari in sistemul electric de nu-i dadeau de cap de 3 zile,daca in cazul ionilor pozitivi au umblat pe la arborada,la ce sa te astepti?ii doare'n pix cum merg barcile,malaiul conteaza.

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2579
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Recenzie Beneteau Oceanis 361 clipper

Mesaj necitit de skipper »

M-am dat si eu acum in UK cu un Beneteau Oceanis 37, promotie 2012 sau 13.

In general mi-a lasat o impresie foarte pozitiva fiind f mare si incapatoare pt un 37. Are 3 cabine generoase si o gramada de spatiu de depozitare. figider generos si lada pt gheata ceea ce ar face bucuria oricarui cambuzier serios.
M-a mirat f mult ca totul era gandit f simplu si marinareste, ceea ce nu prea se intalneste la constructorii de azi. Panoul de control la electrice era atat de simplu de operat incat a putut fi inteles si de cineva care n-a mai fost in viata lui pe barca.
Unde au dat-o in bara a fost la conectarea intre cele doua rezervoare de apa ca nu era clar care nr 1 si care e nr 2 si care dintre ele e in functiune. Dar probabil cu un studiu mai serios se putea afla si asta.
Nu mi-a placut sistemul cu liniile de tertarola care la 4 ocheti au 3 linii cu o piesa mobila in ghiu care are bunul obicei sa se intepeneasca facand retragerea liniilor f grea chiar si cu 2 oameni. Solutia era sa lasi liniile de tertarola sa atarne cand strangi randa si apoi le gagi in lazybag fara sa le mai recuperezi pe vinci. Bine de stiut!

Ca sa aflu unde sant lingurile si furculitela a trebui sa intreb la biroul firmei asa erau de bine ascuse intr-un sertar sub masa de navigatie. Mi-a si zis un skipper de-al casei: Fericitule, eu am descoperit asta abia dupa a doua regata.

De sailuit sailuieste frumos pt o asemenea barca, cu un genovez de 110 si randa ne miscam la vant de 4 nd cu 1.5 nd SOW ceea ce nu e rau. La 24 nd vand aparent dinaintea traversului barca facea 8 nd SOW cu toate vele sus dar si banda pana uda copastia.

La motor era f decenta, 4-5 nd la 1800 RPM insa am avut un incident urat: i-au sarit toate cele 4 bolturi de la cuplajul axului elicei si am ramas fara tractiune taman in gura raului Hamble. Cum Murphy si rugina nu dorm niciodata pe barca, toate cle 4 piulite de la cuplaj s-au desurubat taman cand aveam mai mare nevoie de tractiune. Dar asta nu e vina barcii, e vina mentenentei,

Mi-a placut barca asta si pt scoala si pt charter. Fara numar!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Scrie răspuns