Recorduri
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Uraaaa, tara s-a imbogatit cu un nou record!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Recorduri
Un om îndrăzneț și-a realizat visul de a naviga solitar peste Atlantic, la o vârstă la care cei mai mulți își restrâng activitățile doar prin preajma televizorului.
Posibilitățile restrânse, barca minusculă și neadaptată la acest fel de călătorii, nu l-au împiedicat să ajungă pe continentul american. Kudos!
Așteptăm cu mult interes detaliile călătoriei, privite prin ochii navigatorului solitar:
-părțile bune și părțile rele, la a naviga pe ocean cu acest tip de barcă
-alimentație, provizii, mod de trai la bord
-defecțiuni, reparații, piese care rezistă sau se uzează în 71 de zile de mediu oceanic
-mod de deplasare în diverse condiții de vânt și val, tangaj, ruliu, viteză
-orientare, rută aleasă, schimbări de plan în funcție de condiții, pilotare manuală sau automată
-moral, stare psihică, uzură și refacere pentru o perioadă atât de mare de ”blue water”
-impresii generale, pentru a încuraja sau descuraja pe cei ce doresc să repete experiența unică a navigatorului solitar
Posibilitățile restrânse, barca minusculă și neadaptată la acest fel de călătorii, nu l-au împiedicat să ajungă pe continentul american. Kudos!
Așteptăm cu mult interes detaliile călătoriei, privite prin ochii navigatorului solitar:
-părțile bune și părțile rele, la a naviga pe ocean cu acest tip de barcă
-alimentație, provizii, mod de trai la bord
-defecțiuni, reparații, piese care rezistă sau se uzează în 71 de zile de mediu oceanic
-mod de deplasare în diverse condiții de vânt și val, tangaj, ruliu, viteză
-orientare, rută aleasă, schimbări de plan în funcție de condiții, pilotare manuală sau automată
-moral, stare psihică, uzură și refacere pentru o perioadă atât de mare de ”blue water”
-impresii generale, pentru a încuraja sau descuraja pe cei ce doresc să repete experiența unică a navigatorului solitar
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Inca o data se confirma ca la recordul in jurul lumii al lui Gabart orizontul de prognoza fiabila era la 7 zile si ce urmareau ei nu mai era ferestra favorabila in doldrums ci depresiunea favorabila dinspre coasta Braziliei.
https://www.facebook.com/MacifCourseAuL ... 567047362/" onclick="window.open(this.href);return false;
Si tot aici putem vedea traseul perfect din Atlanticul de Sud, traseu obtinut ca urmare a rutarii perfecte care l-a scos exact in fata unei depresiuni pe care a calarit-o pana a intrat in Indian. "Trenul" de care vorbeste Bernot ca fiind esential este "trenul de depresiuni", o succesiune de depresiuni care se formeaza in Brazilia si in fata carora daca reuseste sa se plaseze, barca poate merge cu vant bun si fara valuri. De aici si recordul pe 24 de ore.
Si faza cand pe Gabart l-a apucat plansul n-am stiut-o!
https://www.facebook.com/MacifCourseAuL ... 567047362/" onclick="window.open(this.href);return false;
Si tot aici putem vedea traseul perfect din Atlanticul de Sud, traseu obtinut ca urmare a rutarii perfecte care l-a scos exact in fata unei depresiuni pe care a calarit-o pana a intrat in Indian. "Trenul" de care vorbeste Bernot ca fiind esential este "trenul de depresiuni", o succesiune de depresiuni care se formeaza in Brazilia si in fata carora daca reuseste sa se plaseze, barca poate merge cu vant bun si fara valuri. De aici si recordul pe 24 de ore.
Si faza cand pe Gabart l-a apucat plansul n-am stiut-o!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Un bulgar incearca sa faca inconjurul lumii pe la cele 3 capuri intr-o barca de 6 m. Bafta maxima ca o sa aiba nevoie!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
S-a gandit un austriac ce record sa faca si el. Cam ce-a mai ramas nefacut cu barca. Si a gasit asta:
A plecat azi din Sable d'Olone! Viel gluck!
A plecat azi din Sable d'Olone! Viel gluck!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Dupa 6 saptamani gaspadin Dimov inca n-a trecut Biscaia?
Ce-i al lui, e-al lui: traseul de pana acum respecta cu sfintenie traditia bulgareasca. Bine e ca n-a luat-o si asta spre Irlanda!
Ce-i al lui, e-al lui: traseul de pana acum respecta cu sfintenie traditia bulgareasca. Bine e ca n-a luat-o si asta spre Irlanda!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Recorduri
Am văzut că barca e un Leisure 17 cu ceva modificări.skipper scrie:Dupa 6 saptamani gaspadin Dimov inca n-a trecut Biscaia?
Ce-i al lui, e-al lui: traseul de pana acum respecta cu sfintenie traditia bulgareasca. Bine e ca n-a luat-o si asta spre Irlanda!
Exact faimoasa barcă Pipoolă, a lui Gabi Hetruc. Neșansa lui Gabi a fost ca bulgarul să plece primul spre confiscarea recordului
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Florio scrie:Am văzut că barca e un Leisure 17 cu ceva modificări.skipper scrie:Dupa 6 saptamani gaspadin Dimov inca n-a trecut Biscaia?
Ce-i al lui, e-al lui: traseul de pana acum respecta cu sfintenie traditia bulgareasca. Bine e ca n-a luat-o si asta spre Irlanda!
Exact faimoasa barcă Pipoolă, a lui Gabi Hetruc. Neșansa lui Gabi a fost ca bulgarul să plece primul spre confiscarea recordului
Da, dar daca ar fi putin mai combativ, omul nostru ar putea bate faimosul record national de durata.
Oricum bulgarul nu pare un competitor serios. Plus ca si barca se preteaza la asa record!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Spindrift 2 a plecat in jurul lumii sa bata recordul lui Joyon cu IDEC de 40 de zile. Tinta lor nerecunoscuta e de 35 de zile!!!!
Interesanta aprovizionarea:
Charcuteries pour 35 jours
« On a prévu 40 litres d’eau par jour, pas plus. Hygiène et cuissons comprises, explique-t-il ainsi. Des fruits frais ? Bien sûr qu’on en a pris. 6 fruits par équipier, pour les six premiers jours. Après, terminé ; on passe au lyophilisé. On amène 10 miches de pain frais de l’Aber, un boulanger du coi formidable. Plus quelques pains aux noix ou d’épeautre, qui se conservent plus longtemps. Et ça ira ! De temps en temps, on sortira des charcuteries : jambon de pays ou saucisson, sous vide. Dans ce cas, 50 grammes par équipier, pour changer de l’ordinaire. Pas plus. Et pas tous les jours, hein ! »
Quand on demande à Xavier si du champagne a été prévu pour les grands moments, le chef de quart-économe répond, laconique, que « c’est la surprise pour tout le monde, donc c’est secret ». À son sourire lucide, on devine déjà que ce ne sera pas champagne tous les jours. C’est dans cet esprit aussi qu’il admet du bout des lèvres que « pour les charcuteries, même à espaces réguliers, j’ai prévu pour 35 jours ! ».
Trackingul aici: https://www.spindrift-racing.com/jules- ... n/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
Interesanta aprovizionarea:
Charcuteries pour 35 jours
« On a prévu 40 litres d’eau par jour, pas plus. Hygiène et cuissons comprises, explique-t-il ainsi. Des fruits frais ? Bien sûr qu’on en a pris. 6 fruits par équipier, pour les six premiers jours. Après, terminé ; on passe au lyophilisé. On amène 10 miches de pain frais de l’Aber, un boulanger du coi formidable. Plus quelques pains aux noix ou d’épeautre, qui se conservent plus longtemps. Et ça ira ! De temps en temps, on sortira des charcuteries : jambon de pays ou saucisson, sous vide. Dans ce cas, 50 grammes par équipier, pour changer de l’ordinaire. Pas plus. Et pas tous les jours, hein ! »
Quand on demande à Xavier si du champagne a été prévu pour les grands moments, le chef de quart-économe répond, laconique, que « c’est la surprise pour tout le monde, donc c’est secret ». À son sourire lucide, on devine déjà que ce ne sera pas champagne tous les jours. C’est dans cet esprit aussi qu’il admet du bout des lèvres que « pour les charcuteries, même à espaces réguliers, j’ai prévu pour 35 jours ! ».
Trackingul aici: https://www.spindrift-racing.com/jules- ... n/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Recorduri
Spindrift 2 bate recordul Ouesant-Ecuator si intrece IDEC pe aceeasi distanta cu aproape 23 de ore.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!