proiectul Riviera
-
- Stabsgefreiter
- Mesaje: 97
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:38 pm
- Localitate: New Jersey
- Contact:
proiectul Riviera
peste 12 zile incepe ultima parte a unui frumos proiect gindit si executat de Mike H. deoarece nu am acordul acestuia sa descriu in detaliu proiectul voi povesti la inceput doar despre partea la care voi participa. barca, dupa cum se poate observa in prima poza este o replica fidela a unei ambarcatiuni clasice. in luna Iunie, Mike si cu mine vom incerca sa refacem prima parte a traseului parcurs de barca originala avind pe atunci ca skipper un foarte cunoscut constructor de barci.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ultima oară modificat Mar Iun 24, 2014 7:30 am de către x_petrolist, modificat 1 dată în total.
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 109
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 2:16 pm
Re: proiectul R
Mare velatura.
Ce suprafaţă are, dacă ştii?
Ce suprafaţă are, dacă ştii?
-
- Hauptgefreiter
- Mesaje: 50
- Membru din: Lun Mai 05, 2014 1:12 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: proiectul R
Foarte frumoasa barca.
Care este traseul pe care aveti de gand sa il faceti?
Care este traseul pe care aveti de gand sa il faceti?
Life is to short to stay on the dock!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: proiectul R
Eleganta si frumoasa. Cum poate suporta atata suprafata velica, e lestata corespunzator ?x_petrolist scrie:peste 12 zile incepe ultima parte a unui frumos proiect gindit si executat de Mike H. deoarece nu am acordul acestuia sa descriu in detaliu proiectul voi povesti la inceput doar despre partea la care voi participa. barca, dupa cum se poate observa in prima poza este o replica fidela a unei ambarcatiuni clasice. in luna Iunie, Mike si cu mine vom incerca sa refacem prima parte a traseului parcurs de barca originala avind pe atunci ca skipper un foarte cunoscut constructor de barci.
Pana ne poti da mai multe detalii va urez sa va mearga toate din plin si sa aveti vant bun !
-
- Stabsgefreiter
- Mesaje: 97
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:38 pm
- Localitate: New Jersey
- Contact:
Re: proiectul R
@ lipan
barca are 5,5m lungime fara a tine cont de bompresul care are ~2,5m, focul are exact 7,25mp. randa o aproximez la 12-14mp. materialul este bumbac de 5 uncii / square yard
@MBG
traseul este urmatorul:
Ziua 1 - Nice – Point of Antibes - Cannes - Le Trayas, dormit la cort
Ziua 2 - Le Trayas -Point of Esterel -Stop at Agary- St. Raphael, dormit la “Hotel F...”
Ziua 3 - St Raphael -Cape Camarat -Cape Cavalaire - Cape Negril-Cape Benat, dormit la cort
Ziua 4 - Cape “La Tour Fondue” -Toulon ancorat in port, dormit la bord?
Ziua 5 - Cape Sicie 0900-La Ciotat, ancorat in mic port @ 28mm de la punctul de plecare
Ziua 6 - port -Marseilles 17mm, dormit la “Hotel ....”
Ziua 7 - Strabatut Basin Jolliette -Corromine Lighthouse - Bois 25.5 mm –intrare canal spre Arles, dormit la bord
Ziua 8 - canal - Arles
doua zile alocate pentru vreme nefavorabila sau alte intirzieri.
@Florio,
din cite stiu barca nu depaseste 75-80 Kg (fara arborada). Are derivor rabatabil dar nu am auzit sa aibe si lest.
barca are 5,5m lungime fara a tine cont de bompresul care are ~2,5m, focul are exact 7,25mp. randa o aproximez la 12-14mp. materialul este bumbac de 5 uncii / square yard
@MBG
traseul este urmatorul:
Ziua 1 - Nice – Point of Antibes - Cannes - Le Trayas, dormit la cort
Ziua 2 - Le Trayas -Point of Esterel -Stop at Agary- St. Raphael, dormit la “Hotel F...”
Ziua 3 - St Raphael -Cape Camarat -Cape Cavalaire - Cape Negril-Cape Benat, dormit la cort
Ziua 4 - Cape “La Tour Fondue” -Toulon ancorat in port, dormit la bord?
Ziua 5 - Cape Sicie 0900-La Ciotat, ancorat in mic port @ 28mm de la punctul de plecare
Ziua 6 - port -Marseilles 17mm, dormit la “Hotel ....”
Ziua 7 - Strabatut Basin Jolliette -Corromine Lighthouse - Bois 25.5 mm –intrare canal spre Arles, dormit la bord
Ziua 8 - canal - Arles
doua zile alocate pentru vreme nefavorabila sau alte intirzieri.
@Florio,
din cite stiu barca nu depaseste 75-80 Kg (fara arborada). Are derivor rabatabil dar nu am auzit sa aibe si lest.
Ultima oară modificat Mar Iun 03, 2014 11:54 am de către x_petrolist, modificat 1 dată în total.
-
- Hauptgefreiter
- Mesaje: 50
- Membru din: Lun Mai 05, 2014 1:12 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: proiectul R
Multumesc frumos pt raspuns x_petrolist.
Un traseu minunat.
Sa va mearga bine si sa aveti vant bun!
Asteptam detalii si poze/filmulete cand si daca este posibil.
Un traseu minunat.
Sa va mearga bine si sa aveti vant bun!
Asteptam detalii si poze/filmulete cand si daca este posibil.
Life is to short to stay on the dock!
-
- Stabsgefreiter
- Mesaje: 97
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:38 pm
- Localitate: New Jersey
- Contact:
Re: proiectul R
Constructia barcii
Dupa un proiect de cercetare ce a durat mai bine de 3-4 ani si a inclus 3 drumuri dus-intors peste Atlantic, studierea tuturor schitelor si descrierilor, a recolectiilor designerului/constructorului si masurarea unei jumatati din barca originala care a supravietuit printr-un miracol, Mike a purces la constructia primei si singurei replici a acestei faimoase ambarcatiuni.
Dupa loftingul realizat in sufragerie a urmat gasirea unui atelier si procurarea materialului. Inainte de aceasta insa, de-a lungul multor ore de studiu al planurilor impreuna cu un recunoscut constructor de barci clasice, Mike a ajuns la concluzia ca aceasta barca a fost construita cu chila in sus. La original s-a folosit lemn de dud (Mullbery) si Norway Pine. In Finlanda, unde Mike locuia la acea vreme, pinul era la indemina si a apelat la serviciile unei firme specializate in taierea si uscarea pinilor fara noduri destinati constructiei de mobila. Scindurile pentru bordaj au fost taiate dintr-un singur trunchi la 2,4m lungime, 37cm latime si 8mm grosime cu un procentaj de umiditate de 6% dupa uscare. Pentru coaste a decis sa lamineze ulm deoarece are culoare asemanatoare cu dudul si se lipeste usor. Le-a confectionat pe toate la aceeasi dimensiune cu originalul, 12 x 40mm.
Filele de bordaj nu au fost date cu epoxy ci doar vopsite Chila a fost fixata dupa ce materialul a fost tratat cu abur.
Dupa un proiect de cercetare ce a durat mai bine de 3-4 ani si a inclus 3 drumuri dus-intors peste Atlantic, studierea tuturor schitelor si descrierilor, a recolectiilor designerului/constructorului si masurarea unei jumatati din barca originala care a supravietuit printr-un miracol, Mike a purces la constructia primei si singurei replici a acestei faimoase ambarcatiuni.
Dupa loftingul realizat in sufragerie a urmat gasirea unui atelier si procurarea materialului. Inainte de aceasta insa, de-a lungul multor ore de studiu al planurilor impreuna cu un recunoscut constructor de barci clasice, Mike a ajuns la concluzia ca aceasta barca a fost construita cu chila in sus. La original s-a folosit lemn de dud (Mullbery) si Norway Pine. In Finlanda, unde Mike locuia la acea vreme, pinul era la indemina si a apelat la serviciile unei firme specializate in taierea si uscarea pinilor fara noduri destinati constructiei de mobila. Scindurile pentru bordaj au fost taiate dintr-un singur trunchi la 2,4m lungime, 37cm latime si 8mm grosime cu un procentaj de umiditate de 6% dupa uscare. Pentru coaste a decis sa lamineze ulm deoarece are culoare asemanatoare cu dudul si se lipeste usor. Le-a confectionat pe toate la aceeasi dimensiune cu originalul, 12 x 40mm.
Filele de bordaj nu au fost date cu epoxy ci doar vopsite Chila a fost fixata dupa ce materialul a fost tratat cu abur.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ultima oară modificat Mar Iun 24, 2014 7:34 am de către x_petrolist, modificat 1 dată în total.
-
- Stabsgefreiter
- Mesaje: 97
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:38 pm
- Localitate: New Jersey
- Contact:
Re: proiectul R
Echipajul a purces deja la drum spre locul de imbarcare. Mai sint citeva zile pline de febra pregatirilor si pentru ca nu mai am astimpar va mai arat citeva poze cu aceasta frumoasa barca construita de Mike Hanyi dupa un design de Nathanael Herreshoff.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: proiectul R
Barca e faina, iar arborada e superba! Vad aceleasi elemente simple si eficiente, in alcatuire : furca de lemn la capatul ghiului si picului, cureluse de piele, tacheti din lemn ....
Inca ma uimeste suprafata velica deosebit de mare, pe un ghiu care depaseste cu mult pupa si pe un bompres cat jumatate din lungimea barcii !
Inca ma uimeste suprafata velica deosebit de mare, pe un ghiu care depaseste cu mult pupa si pe un bompres cat jumatate din lungimea barcii !
-
- Hauptgefreiter
- Mesaje: 50
- Membru din: Lun Mai 05, 2014 1:12 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: proiectul R
Barca arata supertb.
Ca si Florio si eu am ramas uimit de marimea suprafetiei velice.
Sa va bucurati de barca si de calatorie!
Ca si Florio si eu am ramas uimit de marimea suprafetiei velice.
Sa va bucurati de barca si de calatorie!
Life is to short to stay on the dock!